Verzenden & retourneren

Verzenden

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Alle bestellingen die op werkdagen voor 18:00u in ons systeem binnenkomen worden diezelfde dag nog verzonden. Normaliter wordt je bestelling de volgende werkdag  bezorgd, soms kan het iets langer duren. Al onze producten in de webshop zijn op voorraad in Nederland. Wij zullen het direct aan je melden als artikelen niet voorradig zijn; deze worden zo spoedig mogelijk nagezonden. De verzending vindt plaats via PostNL. 

Verzendkosten

De verzendkosten bedragen €5,99 (pakketpost) in Nederland en €6,95 in België en Duitsland. Orders boven de €100,- (binnen Nederland, België en Duitsland) worden gratis verzonden. 

Retourneren

Hoe werkt retourneren bij Fishermanspants.nl?

Is je bestelling niet helemaal naar wens? Jammer, maar het is bij Fishermanspants.nl geen probleem om je bestelling te retourneren. Volg het stappenplan hieronder voor een juiste en snelle afhandeling van jouw retour.

Retour

Stap 1 > Als je een account hebt dan kun je je items gemakkelijk in je account retour aanmelden. Doe dit binnen 14 dagen na ontvangst van je pakket.
Heb je géén account, stuur dan binnen 14 dagen een e-mail ([email protected]) met daarin je ordernummer, waarin je aangeeft dat je wilt retourneren.

Stap 2 >  Print het herroepingsformulier uit en vul het in, klik daarvoor HIER
Heb je geen printer, stop er dan een handgeschreven briefje bij in met je naam en ordernummer.

Stap 3 >  Stuur de artikelen, samen met het ingevulde herroepingsformulier, voldoende gefrankeerd retour (kosten van retourzenden zijn voor eigen rekening).

Retouradres:

Lotus oosterse artikelen (Fishermanspants.nl)
Postbus 7565
8903JN Leeuwarden (NL)

 

Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Wij storten je aankoopbedrag zo spoedig mogelijk terug, in ieder geval binnen 14 dagen, maar meestal eerder. Wil je weten of wij je pakket al hebben ontvangen? Check dan je track & trace code van het pakket die jij van PostNL hebt ontvangen. Zodra wij je aankoopbedrag hebben geretourneerd ontvang je van ons een bevestiging per mail.

Ruilen

Wil je ruilen? Meld dan het artikel wat je wilt ruilen retour (zoals hierboven omschreven) en bestel het gewenste artikel opnieuw.

Let op! 

  • Om in aanmerking te komen voor retourrecht mogen aangehechte labels niet zijn verwijderd.
  • ​​Lees a.u.b. ook de file " herroepingsrecht", klik daarvoor HIER
  • Retourzendingen waarvan het herroepingsformulier ontbreekt of waarvan de afzender onbekend is worden tot 1 maand na datum van ontvangst bewaard. Na deze termijn wordt de zending in onze administratie verwerkt en kan hierop geen aanspraak meer worden gemaakt.

Toch nog vragen?!

Is bovenstaande toch nog niet helemaal duidelijk, check dan a.u.b. de veelgestelde vragen HIER, je kunt ons ook een bericht via het contactformulier of via je account sturen.

We helpen je graag!  

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Wij lossen het graag in overleg op. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.