Verzenden & retourneren

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Alle bestellingen die op werkdagen voor 16:00u in ons systeem binnenkomen worden diezelfde dag nog verzonden. Normaliter wordt je bestelling de volgende werkdag  bezorgd, soms kan het iets langer duren. Al onze producten in de webshop zijn op voorraad in Nederland. Wij zullen het direct aan je melden als artikelen niet voorradig zijn; deze worden zo spoedig mogelijk nagezonden. De verzending vindt plaats via PostNL. 

 

Verzendkosten

De verzendkosten bedragen €4,95 (pakketpost) in Nederland en €6,95 in België en Duitsland. Orders boven de €100,-(binnen Nederland, België en Duitsland) worden gratis verzonden. 

 

Hoe werkt retourneren bij Fishermanspants.nl?

Is je bestelling niet helemaal naar wens? Jammer, maar het is bij Fishermanspants.nl geen probleem om je bestelling te retourneren. Volg het stappenplan hieronder voor een juiste afhandeling van jouw retour.

Retour

Stap 1 > Stuur binnen 14 dagen een e-mail ([email protected]) met daarin je ordernummer, waarin je aangeeft dat je wilt ruilen/retourneren.

Stap 2 >  Print het herroepingsformulier uit en vul het in, klik daarvoor HIER

Stap 3 >  Stuur de artikelen, samen met het ingevulde herroepingsformulier, voldoende gefrankeerd retour (kosten van retourzenden zijn voor eigen rekening).

Retouradres

Lotus oosterse artikelen (Fishermanspants.nl)
Postbus 7565
8903JN Leeuwarden

 

Wij storten zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen 14 dagen, na ontvangst van je retourzending, het geld aan je terug.

 

Ruilen

Wil je ruilen? Meld dan het artikel wat je wilt ruilen retour (zoals hierboven omschreven) en bestel het gewenste artikel opnieuw.

 

Let op! 

  • Om in aanmerking te komen voor retourecht mogen aangehechte labels niet zijn verwijderd.
  • ​​Lees a.u.b. ook de file " herroepingsrecht", klik daarvoor  HIER

 

Toch nog vragen?!

Is bovenstaande toch nog niet helemaal duidelijk, check dan a.u.b. de veelgestelde vragen HIER, je kunt ons ook een bericht via het contactformulier of via je account sturen.

We helpen je graag!  

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Wij lossen het graag in overleg op. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.